O. 04

mir ispunjava moje ruke
svaku ćeliju mog
beztežinskog tela
beskrajna predvorja mojih
nevidljivih prostiranja
usne
mekane usled
dodira tvojih
eteričnih poljubaca
darova koje mi šaljes
u svojim mislima
u svojim snovima
u svojim
ustalasanim pokušajima
obuhvatanja
ovih krila što me nose
kroz tamno plave zvezdane oluje
želim ti
i želim te
izgovoreno bez glasa
iskrajanje modela po kom bi
me našao kada me nema
ljubav modra i crvena
što teče niz aorte sa
svakim otkucajem
srca
tvoji uzdasi koji odzvanjaju
kroz ovo nebo
dozivajući me
čujem te.
i dišem mirno, sasvim mirno
primam te kao što okean prima
reku sa svim njenim sećanjima
razgradiću te tek da bih
te ponovo sklopila
u onome za čim čezneš
i taj trenuak nije dalek
iako mogu proći eoni, no
ko još mari za vreme
u ovom trenu što nas tako nežno okiva
u beskraj…

http://www.thekarmaquiz.com/images/divinity.jpg

0 comments:

Post a Comment