Uvek i Samo Ti

Volim te.
Oduvek sam te volela.
I kad ti lice nisam znala
i kad ti ruke nisam dotakla
i kad me tvoj snažni stisak
nije presekao u struku
a nežni poljubac
zarobio moje usne zauvek

Volim te.
znam svaku tvoju misao
svaki treptaj
snatrenja i snove
znam tvoje staze
i ono što te njima vuče
znam te
bolje nego što ti
samog sebe znaš
možda

Volim te.
Sanjam trenutak u kojem
će se ukrstiti staze naše
nema nikakve sumnje
da ćemo zauvek ostati stranci
kada u svemiru vibriramo
istim frekfencijama
različitim atributima
fasetima kvaliteta
akordnim notama
iste melodije
naše
jedinstvene
neponovljive

Ako me čuješ
a znam da me čuješ
evo šapućem ti
najnežnije reči
najstrasnijim uzdasima orošavam ti čelo
grlim te rukama beskrajnim kao more
u mojim zenicama
tragovi tvojih ideja
pratim ih sve
sve do jedne, one najskrivenije
najslađe..

Volim te.
Eto, samo da znaš i to
ovako, zapisano
crno na belo...

0 comments:

Post a Comment