Meditacija

Mir, Ljubav i svetlost svim bićima u svim svetovima.

Mir, Ljubav i svetlost svim seksualnim bićima, svim seksualnim željama i činima svih bića u svim svetovima,

i Svest svima o božanskoj podlozi svega toga u nama.

Moja je seksualnost božanska, i svačija seksualnost je božanska i od Boga data. To je Bog kroz sve nas.

I sve sto nas privlači jedne k drugima, sve to što nas mami na dodir, na poljubac, na osmeh, na vođenje ljubavi, na predaju, na uživanje, sve, sve je od Boga, i stoga dostojno poštovanja i dostojno je divljenja i ljubljenja... U meni, u drugome, u meni dragima, u trećima, u svima... To je deo naše božanske prirode, naše božanstvenosti, naše celovitosti, naše dovoljnosti, mir, ljubav i svetlost tome, Bože, rascijepi me kao voćku i kalemi me sobom i ljubavlju svojom bez granica, bez prepreka, bez ograničenja, bez uslova



0 comments:

Post a Comment